hitman_4

Re: Koji ste horror zadnji gledali?

Post by hitman_4 » 01 May 2016, 23:00

Nina Forever (2015) - zijević

4.5/10

Inferno

Post by Inferno » 02 May 2016, 01:07

imala je applov laptop taj, ali se prestrasila pa zaboravila valjda...stigla bi da je odmah nekome poslala cim je vidila svoje slike...

hitman_4

Post by hitman_4 » 02 May 2016, 01:20

Hush(2016) - meni se film svidio prvenstveno zbog glavne glumice koja je vrhunski odglumila, likuša za 10 :prayer: minus: ubojica koji je neviđeni glupan, pizdek i sramota te suvišna scena sa dečkom :facepalm:
SpoilerShow
ubojica nije trebao skidati masku :zubifale:
plus je i 80-tak minuta

7/10

Shp86

Post by Shp86 » 02 May 2016, 10:48

SpoilerShow
Mislim da su ipak trebali neki twist odradit s ubojicom; npr. to joj je highschool sweetheart koji je ljubomoran na trenutnog dečka ili tak nešta jeftino samo da je twist :) ..slažem se s ovim da je totalno bespotrebna scena sa susjedom, vjerojatno su ju ubacili samo da bi killing ratio povećali. I ima gro nelogičnosti, kao i u svakom mačke i miša filmu. Onolika šuma i ona ne uspije pobjeć glavom bez obzira...istina sluh joj je hendikep, ali bio joj je hendikep i u kući, tako da bi ja opalio šturu samo takvu
It's in your nature to destroy yourselves...

Matango

Post by Matango » 03 May 2016, 19:22

13 Cameras a.k.a. Slumlord (2015)
http://www.imdb.com/title/tt4392454/

između crne, jako crne komedije i horora je ponekad tanka granica, a ovaj film je primjer toga

lik koji glumi landlorda je definicija perverznog creepy susjeda, nisu mogli bolje pogoditi njegov vizualni izgled

zadnjih 15 minuta je bolesno, jezovito i crnohumorno smiješno u isto vrijeme

btw. film NIJE found footage, iako bi to netko iz naslova mogao zaključiti...

Asfodel

Post by Asfodel » 04 May 2016, 22:47

The Facts in the Case of Mister Hollow - šestominutni draguljčić upravo pogledan na jubitou. Prilično originalno :partyman:
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out

Manas

Post by Manas » 05 May 2016, 18:10

Wishmaster (1997) - solidno djelo, djin stvarno izgleda vrhunski uz odlicnu glumu

Black Ops (2008) - na pocetku je izgledalo obecavajuce, zanimljiva tematika ali sve je uradjeno tako amaterski ispod svakog prosjeka

GreenHornet

Post by GreenHornet » 06 May 2016, 15:08

"The Girl in the Photographs"
Ako trazite film za ubiti vrijeme, dok tikate na mob, pratite kladionicu ili nesto trece- moze proci. Ako zelite dobar horror pogledati- ni slucajno ne pocinjite.
Film ima solidne killove, solidne gore scene, par poprilicno bolesnih i uznemirujucih scena, te villiani su poprilicno poremeceni i bescutni. Sve ostalo-bezveze. Dosadnjikav, prerazvucen, dosta nelogicnosti, rupa u prici, iritantni likovi.
Zaljubljen sam u Fräulein Unbekann!!!!!

Michel

MIX MIX MARATON: PART EIGHT

Post by Michel » 07 May 2016, 17:08

10 Cloverfield Lane (2016) - kao nastavak Cloverfielda iako to nije makar ima poveznica. Većina filma je smještena u jednom bunkeru gdje su dva tipa i jedna ženska. John Goodman je vrlo dobro odglumio i on glumi lika koji govori toj ženskoj kako se vani dogodio nuklearni napad, ali ona mu na početku ne povjeruje da bi se klupko polako počelo odmotavati. Film je dobar psihološki triler i velik dio filma nije horor, ali horor postaje tek zadnjih 20-ak minuta koje mi se nisu svidjele. Po kraju čini se da će biti nastavak. Ima zanimljivih teorija po netu pa evo jedne
SpoilerShow
o tome da je Howard dobar, a onaj Emmet loš i evo te teorije
Okay, now that that's out of the way. Everything you think you know about Emmet and Howard is a lie. Howard built a doomsday bunker to protect his family with help of a local contractor named Emmet. Over time, Howard gets the uneasy feeling that Emmet has inappropriate feelings for his underage daughter. One day about 2 years ago, Megan disappears and Howard's mental state begins to crack. His wife leaves him for Chicago because she blames or even suspects him of kidnapping their daughter. In truth she has been tucked away and duck taped in a small alcove of the bunker that can only be accessed by someone small enough to climb through a ventilation shaft. Someone who helped build the room and had it padlocked from the inside. Emmet.
Megan's body is never quite found (though something is blocking the latch to the air filter...) Cut to present day. Howard rescues Michelle over guilt about driving her off the road. He wants to protect her the way he was unable to protect her daughter. When he returns, the man he suspects but can't prove killed his daughter is waiting for him and fights his way into the bunker. Howard is insulted when Michelle flirts with his daughter's likely killer (and Emmet makes sure to drive the pain home by staring at him tauntingly throughout the exchange).
When it is clear that someone will need to climb through the ventilation shaft, Emmet volunteers in order to protect his secret, but his arm sling prevents him. When Michelle returns with evidence of his crime, Emmet makes up a story about some other girl named Brittany knowing he can frame Howard as the unstable one. The girl in the photos really is Megan, but Michelle trusts Emmet's story. When Howard finds the scissors and the duck tape, he suspects Emmet intentions for Michelle are the same he had for Megan. Having heard one lie too many he murders him and finally gets his revenge. Unfortunately, he does not account for Michelle's perspective of events.
Evidence:
Howard's attitude towards Emmet
Howard's 'no touching' rule
Emmet's casual suggestion of braiding Michelle's hair
Emmet built the bunker and is the only one small enough to access the air filtration room if his arm weren't broken
Howard points out the picture of "Brittany"/Megan to Michelle. If he loved Megan so much, why would there not be ANY pictures of the real Megan?
Air filtration room is padlocked from the inside. Only a smaller character could have done that.
Howard says "I know traitors" during a tense scene
Howard's intense "I'm watching you" scene
Howard's annoyance at Michelle's defense of this man and why she isn't grateful for his protection.
He tells Michelle after the shot "You heard him. He was going to try to hurt us"
The entire final act is intentionally jarring different from what we were led to believe (just like we have been mislead by character motivations)
And of course, his final words to Emmet: "I forgive you" which has everything to do with Megan.
TL;DR Monsters come in many forms. Emmet kidnapped and killed Megan after hiding her in an inaccessible area of Howard's bunker. He took advantage of Howard's personality to throw off Michelle's suspicion. Howard'said generosity only goes so far and he murders him, but Michelle believing Howard is the monster burns him in acid and sets the bunker ablaze.
Uglavnom, vrlo zanimljivo.
Ta teorija je lako moguća kao i suprotna jer se film dobro uspio poigrati sa tim zamkama da nas navuku na krivi trag i to cijelo vrijeme radi. Ja sam zadovoljan, dobar film.

8=======o/8==========o (7/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"

hitman_4

Post by hitman_4 » 08 May 2016, 01:39

Freaks of Nature (2015) - fora oldskul poster, film je sranjce. glavniLik je napor na razini RayRomana :jawbreaker:

2.9/10

Malteras

Post by Malteras » 12 May 2016, 18:47

Hush (2016)
http://www.imdb.com/title/tt5022702/

U neku ruku slican trileru iz 1967- Wait Until Dark. I pored standardno nelogicnih poteza glavnih likova, ipak nije los.

Ocjena 6/10

HorrorHR
Site Admin

Post by HorrorHR » 15 May 2016, 18:49

danas nakon dugo vremena, TV i horor - dakako ako mali bude spavao u međuvremenu :D :D :D

Manas

Post by Manas » 17 May 2016, 23:30

The Last Winter (2006) - Aljaska, snjezna atmosfera, misterija, sve je dobro izgledalo dok nisam vidio da glumi Ron Perlman i tacno sam znao na sta ce film liciti...srednja zalost, nekompletna prica, izuzetno glup kraj, al eto ima tu neku jezivu snjeznu atmosferu koja me uvijek privlacila...sve u svemu, srednja zalost, dobar za jedno gledanje

Shp86

Post by Shp86 » 18 May 2016, 10:23

Last Shift (2014) - solidno djelce..dobra lokacija, super atmosfera, dobar twist, a najveći minus je poprilično loša i nedorečena priča. Isplati se pogledati.

6/10
It's in your nature to destroy yourselves...

Malteras

Post by Malteras » 21 May 2016, 21:25

The Final Girls (2015)- neuspjesan pokusaj parodije + vecinom uzasni glumci (lose glume losu glumu, da neko ne pomisli da nisam shvatio da neki od njih treba lose da glume). Ocjena 5/10

The Boy (2016)- nevjerovatno glupo. Da je ova iz TWD (inace mnogo ljepsa kada nije prekrivena krvlju zombija) pokazala malo vise koze, mozda bi ga se isplatilo pogledati... Ocjena 4/10