Koji ste non-horror zadnji gledali ?
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Drop (2014) - dosta dobro iako sam cijelo vrijeme imao osjećaj da nešto falo. Tom Hardy je odradio odličnu ulogu.
- HorrorHR
- Site Admin
- Posts: 15352
- Joined: 02 Oct 2006, 22:58
- Location: Sci-Fi Channel
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Guest (2014) - 80s like akcija, the stepfather meets rambo, spektakl mjuza. dobro akcijanje, zasrali pošteno sa nekim stvarim u zanjih 20 min.
9/10 kao nešto što me vraća u mladost
5.5-6/10 realno kao film u paketu
9/10 kao nešto što me vraća u mladost
5.5-6/10 realno kao film u paketu
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Guest (2014) - a ono solidan film sa dost dobrim soundtrackom 6.5/10
Into the Storm (2014) - ne znam šta reći o ovom filmu uglavnom dosta neuvjerljivo 3.5/10
Snowpiercer (2013) - solidan film i ništa više od toga 5.9/10
SpoilerShow
šta je gl. negativac uopće htio od te obitelji? nigdje veze ne vidim
Snowpiercer (2013) - solidan film i ništa više od toga 5.9/10
Last edited by hitman_4 on 11 Jan 2015, 16:10, edited 3 times in total.
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Chinese Hercules (1973) - solidan borilački film. Gledao sam samo radi uloge Bolo Yeunga. Opak kao i U zmajevom gnijezdu. Dobra završna borba. 3/5
Hercules at the Center of the Earth (1961) - izgleda da ima hrpa tih filmova s Herculesom, ja sam ipak pogledao ovaj koji je režirao Mario Bava. Solidna pustolovna fantazija o Herkulu koji da spasi ljubav, odlazi u Had po moćni kamen. Christopher Lee kao glavni negativac. Jedan kameni negativac, dobra atmosfera i završnica s živim mrtvacima. 3/5
Scooby-Doo! The Mystery Begins (2009) - slučajno sam naletio na televiziji danas. Nisam niti znao da postoji taj film. Televizijska produkcija, o tome kako je nastala ekipa iz popularnog crtića. Solidno uz više manje lošu glumu, ali gledljivo. 3/5
Zatoichi Goes to the Fire Festival - krvavi masakr u kupalištu, ostalo sve standardno. 4/5
Zatoichi Meets the One-Armed Swordsman - ovaj put se poslije Yojimba pojavljuje i jednoruki mačevaoc iz kultnog filma u ovom izvrsnom nastavku gdje se njih dvojica ne mogu sporazumjeti, pa dolazi do nesporazuma i izvrsnog finalea. 4/5
Wall Street: Money Never Sleeps (2010) - po meni nepotreban, ali dobar nastavak s izvrsnim Michael Douglasom. Urnebesna cameo pojava Charlija Sheena. Završetak je ipak na kraju zašećeren što mi je na kraju upropastilo film. Bolje da su ostavili s gorkim završetkom, tipični ameri... 3/5
21 Jump Street (2012) - smeće... 2/5
Mary and Max (2009) - odlična i depresivna animirana drama o dugogodišnjem dopisivanju s predvidljivim završetkom. 4/5
Dead Leaves (2004) - teško je opisati ovo adrenalinsko ludilo. Obilna količina nasilja, akcije i mrtvih uz par seksi prizora i crnog humora. Priča nema previše smisla, a sami anime djeluje kao glazbeni spot. Na trenutak to zna biti naporno, ali je prilično zabavno. Ionako traje samo sat vremena i to uz neprekidnu akciju... 4/5
Sinbad and the Eye of the Tiger (1977) - meni najslabiji film o Sinbadu, solidna pustolovna fantazija. 3/5
And Now for Something Completely Different (1971) - za razliku od Smisao života, ovdje su imali genijalne skečeve. Naročito onaj skeč s prodavanjem riječnika s greškom ili smrtonosni vic koji su koristili u ratu. Genijalno. 4/5
Hercules at the Center of the Earth (1961) - izgleda da ima hrpa tih filmova s Herculesom, ja sam ipak pogledao ovaj koji je režirao Mario Bava. Solidna pustolovna fantazija o Herkulu koji da spasi ljubav, odlazi u Had po moćni kamen. Christopher Lee kao glavni negativac. Jedan kameni negativac, dobra atmosfera i završnica s živim mrtvacima. 3/5
Scooby-Doo! The Mystery Begins (2009) - slučajno sam naletio na televiziji danas. Nisam niti znao da postoji taj film. Televizijska produkcija, o tome kako je nastala ekipa iz popularnog crtića. Solidno uz više manje lošu glumu, ali gledljivo. 3/5
Zatoichi Goes to the Fire Festival - krvavi masakr u kupalištu, ostalo sve standardno. 4/5
Zatoichi Meets the One-Armed Swordsman - ovaj put se poslije Yojimba pojavljuje i jednoruki mačevaoc iz kultnog filma u ovom izvrsnom nastavku gdje se njih dvojica ne mogu sporazumjeti, pa dolazi do nesporazuma i izvrsnog finalea. 4/5
Wall Street: Money Never Sleeps (2010) - po meni nepotreban, ali dobar nastavak s izvrsnim Michael Douglasom. Urnebesna cameo pojava Charlija Sheena. Završetak je ipak na kraju zašećeren što mi je na kraju upropastilo film. Bolje da su ostavili s gorkim završetkom, tipični ameri... 3/5
21 Jump Street (2012) - smeće... 2/5
Mary and Max (2009) - odlična i depresivna animirana drama o dugogodišnjem dopisivanju s predvidljivim završetkom. 4/5
Dead Leaves (2004) - teško je opisati ovo adrenalinsko ludilo. Obilna količina nasilja, akcije i mrtvih uz par seksi prizora i crnog humora. Priča nema previše smisla, a sami anime djeluje kao glazbeni spot. Na trenutak to zna biti naporno, ali je prilično zabavno. Ionako traje samo sat vremena i to uz neprekidnu akciju... 4/5
Sinbad and the Eye of the Tiger (1977) - meni najslabiji film o Sinbadu, solidna pustolovna fantazija. 3/5
And Now for Something Completely Different (1971) - za razliku od Smisao života, ovdje su imali genijalne skečeve. Naročito onaj skeč s prodavanjem riječnika s greškom ili smrtonosni vic koji su koristili u ratu. Genijalno. 4/5
Michel puši karu.
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Los amantes pasajeros - Trebala bi bit komedija, no nije bas smjesna, ogledati samo ako nemate bas nista drugo 5/10
- popayy
- Posts: 651
- Joined: 27 Aug 2011, 13:52
- Location: Rijeka
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dumb and Dumber 2 (2014) - katastrofa, ako je nešto bilo nemoguće snimiti, to je ovaj nastavak komedije iz 1995.
Horrible Bosses 2 (2014) - može proći, iako dosta lošije od prvog.
The Interview (2014) - možda mi i najadraža komedija 2014. Na stranu sve kontroverze oko filma, baš sam uživao. Franco ubija. No tko ne voli filmove ove ekipe ( Pineapple Express, This Is The End... ) neka ni ne pokušava gledati.
Horrible Bosses 2 (2014) - može proći, iako dosta lošije od prvog.
The Interview (2014) - možda mi i najadraža komedija 2014. Na stranu sve kontroverze oko filma, baš sam uživao. Franco ubija. No tko ne voli filmove ove ekipe ( Pineapple Express, This Is The End... ) neka ni ne pokušava gledati.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Splendor - mozak na pasu i eye candy za zene. Iako nema ocitih elemenata nadrealizma kao inace, zato su likovi i njihovi potezi lagano iskarikirani, gotovo da koketiraju s komedijom. Simpa
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Drop (2014) - dobar film, iako mislim da potencijal nije skroz iskorišten. jednostavno mi nema ono nešto
ona glumica ista Spencer iz slatkih lažljivica. Gandolfini je dobro odradio svoju posljednju ulogu
6.9/10
ona glumica ista Spencer iz slatkih lažljivica. Gandolfini je dobro odradio svoju posljednju ulogu
6.9/10
- Victor Crowley
- Posts: 2091
- Joined: 09 Feb 2011, 10:52
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Maze Runner - jako dobar film o grupi mladih koji se nađu na nekoj njivi okruženi labirintom u kojima vrebaju čudovišta. Već 3 godine traže izlaz no nikako ga naći. Tada se grupi pridružuje Thomas koji je jako uporan da se makne iz ovog okruženja i traži izlaz.
Film je baš super i prepun iznenađenja. Malo me podsjetio na The Cube, nije sad da su toliko slični ali eto.. Od mene preporuka.
Film je baš super i prepun iznenađenja. Malo me podsjetio na The Cube, nije sad da su toliko slični ali eto.. Od mene preporuka.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Black Mirror Christmas Special
super
9/10
super
9/10
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dobro da sam ovo vidjela. Skidanje odmasadaodma.olio wrote:Black Mirror Christmas Special
super
9/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Guardians of the Galaxy (2014) - forica od filma. soundtrack je čista uživancija
6.9/10
6.9/10
- Ašow
- Posts: 7645
- Joined: 16 Nov 2009, 16:38
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Boyhood (2014) - odrastanje i tak to. meni ne baš zanimljvo 7/10
Nightcrawler (2014) -odličan film zanimljiva tematika o ljudima(liku) čiji je posao snimanje raznih scena zločina, nesreća. ono skroz nemoralno, a u ovom filmu ta nemoralnost ide do krajnjih granica. sve pohvale i glavnom glumcu 8.5/10
ogromna preporuka za Nightcrawler!!
Cloverfield(2008) - jedno veliko sranje od filma. syebali cijeli film zbog super nebitne likuše i još ona patetika na kraju. preloše 3/10
Nightcrawler (2014) -odličan film zanimljiva tematika o ljudima(liku) čiji je posao snimanje raznih scena zločina, nesreća. ono skroz nemoralno, a u ovom filmu ta nemoralnost ide do krajnjih granica. sve pohvale i glavnom glumcu 8.5/10
ogromna preporuka za Nightcrawler!!
Cloverfield(2008) - jedno veliko sranje od filma. syebali cijeli film zbog super nebitne likuše i još ona patetika na kraju. preloše 3/10