Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
He Who Must Die (1957) - primjetila sam kako mi je redosljed izabranih filmova išao od najmanjeg prikaza obuhvaćanja okoline, interakcije namjera i prioriteta te preispitivanja važnosti slobode i postojanja - zanimljiva mi je bila ova gradacija od sebičnosti i izazivanja onoga što se da izbjeći u rififi pa preko neutralnosti u the naked city, mučnih pokušaja grabljenja starog života u brute force, uvoda u egzistencijalističke probleme 'na lagani način' u never on sunday i onda dobivanja šamara od strane ljudske prirode i gadosti te gaženja naivne vjere u čovjeka koja bi bez grižnje savjesti uništila svaku ideju i pokušaj preživljavanja prikazan u svim ovim filmovima.
tema ovog filma nešto je što se u čovječanstvu vrti pretpostavljam oduvijek, a završiti će izgleda nikada. iznenadio me dassin s ovim pothvatom i jako lijepom realizacijom toga.
a tko zna, možda jednog dana kad pobijemo većinu života oko sebe naučimo što je vrijedno uzdržavati i za što se zaista isplati boriti.
tema ovog filma nešto je što se u čovječanstvu vrti pretpostavljam oduvijek, a završiti će izgleda nikada. iznenadio me dassin s ovim pothvatom i jako lijepom realizacijom toga.
a tko zna, možda jednog dana kad pobijemo većinu života oko sebe naučimo što je vrijedno uzdržavati i za što se zaista isplati boriti.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ljudožder vegetarijanac - film a la Metastaze, na sličan način slika isključivo lošu stranu života i to samo upućujući na njezino postojanje, bez dubljih analiza i slojevitih karaktera. Što je, naravno, temeljna slabost filma. Karta na koju igra je šok, koji neminovno izaziva. Dobra strana je brzina kojom se sve odvija pa nema uopće praznog hoda i naravno, gluma našeg antijunaka. Tijekom cijelog trajanja sam uživala i tek kasnije otkrila da ima itekakvih mana. Svejedno film spada u korisno utrošeno vrijeme i preporučljiv je, ako ni zbog čega, onda zbog teme i predznaka domaće radinosti.
Btw, naslov se ispočetka doimao prezvučnim i za mase vabećim (na pompozan način) no u tijeku filma se otkriva da nije mogao biti bolji, jer je potpuno točan.
Btw, naslov se ispočetka doimao prezvučnim i za mase vabećim (na pompozan način) no u tijeku filma se otkriva da nije mogao biti bolji, jer je potpuno točan.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Topkapi (1964) - najslabiji od dosad pogledanih, al svejedno kul. kako sam fan stare mission impossible serije, ovo mi je bilo super pogledati i vidjeti što je to poslužilo kao inspiracija za njen nastanak.
onaj dio koji se tiče obavljanja pljačke me držao u divnim trenucima uzbuđenosti, iako mi uvod u film, upoznavanje s likovima i sve do samog čina nije osobito sjelo. nije mi ni pasao kontrast luckastog i napetog, seksipilnog što se kroz nekoliko naslova provlači melininom pojavom. ovdje mi je to bilo čak naporno za gledati zbog te jednodimenzionalnosti njenog lika, dok je prije takva narav bila nešto kompleksno, vrijedno predstavljanja i analiziranja. no dobro, ovdje je ipak naglasak na drugim stvarima, al ono što hoću reći je da je ovo daleko od složenosti i osebujnosti svojih prethodnika, već je nešto što cilja na jednostavnu zabavu.
pohvale su tu svakako glede ideje, izvedbe smicalica i svih tehnikalija.
onaj dio koji se tiče obavljanja pljačke me držao u divnim trenucima uzbuđenosti, iako mi uvod u film, upoznavanje s likovima i sve do samog čina nije osobito sjelo. nije mi ni pasao kontrast luckastog i napetog, seksipilnog što se kroz nekoliko naslova provlači melininom pojavom. ovdje mi je to bilo čak naporno za gledati zbog te jednodimenzionalnosti njenog lika, dok je prije takva narav bila nešto kompleksno, vrijedno predstavljanja i analiziranja. no dobro, ovdje je ipak naglasak na drugim stvarima, al ono što hoću reći je da je ovo daleko od složenosti i osebujnosti svojih prethodnika, već je nešto što cilja na jednostavnu zabavu.
pohvale su tu svakako glede ideje, izvedbe smicalica i svih tehnikalija.
-
- Posts: 558
- Joined: 08 Mar 2011, 15:34
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Along Came Polly (2004) - volim ben stillera i annistonicu, a i phillip seymour hoffman mi je genije, pa zbog toga i volim ovu komedijicu..6/10
It's in your nature to destroy yourselves...
- Michel
- Posts: 11430
- Joined: 30 Jan 2012, 04:14
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Seven Days in May (1964) - odlična glumačka postava: Lancaster, Douglas, March, Gardner. Odlična glazba: Jerry Goldsmith. Odličan scenarij: Rod Serling odličan i napeti špijunski film o izdjici američkog naroda koji se skriva iza svojih herojskih podviga. Douglas i March odlična suradnja. Završna scena između Douglasa i Lancastera
8========-o/8==========o (8.5/10)
Birdman of Alcatraz (1962) - John Frankenheimer (redatelj) opet briljira. Režirao isto i gornji film kao i The Train. Ima takve cathy filmove koji su strašno zanimljivi. Zadnji Lancesterov film koji gledam nije najbolji, ali je definitivno najbolja uloga od njega. Rađen po istinitom o zatvoreniku koji je bio burtalan, ali se promijenio u zatvoru. Odličan prikaz transformacija i "morala" koji kasnije dobiva. Vidi se tu malo odvajanja od klasičnog hollywooda pošto film ima dosta mračnu i brutalnu crtu.
8========o/8==========o (8/10)
Detective Story (1951) prdzadnji Wylerov film. Dobar film noir o jednom "običnom" danu u policijskoj stanici. Douglas u glavnoj ulozi kao prljavi policajac. Nije korumpiran, ali ima neke svoje zakone uglavnom, dobar prikaz svega što prolaze detektivi u tom jednom danu sve do odlične zvršnice, totalno neočekivano. Par lijepih twistova.
8=======....o/8==========o (7.4/10)
The Big Country (1958) - zadnji Wylerov film film bi se trebao zvati velika western drama. Možda i njakompletniji western koji sam pogledao. Ma ne možda već sigurno. Jedan od najboljih karakterizacija koju sam vidio na filmu i to pregršt likova. Traje dva sata i 40 minuta. Gregory Peck glumi bogataša koji dolazi u gradić kod svoje žene, a tamo nalazi na sukob dvije obitelji. Jedna bogata, a druga siromašna. E sad, ono što je zanimljivo je ovo: Peck je prikazan kao kukavica koji se ne želi potući, ne želi koristiti pištolje, ne želi jahati konje da bi se kroz cijeli film promijenio i to je odlično prikazano. Jak lik. Charlton heston je prikazan kao grubijan, prljavi gonič koji ne preže za ničim da bi na kraju postao simpatičan i to je odlično prikazano. Jak lik. Charles Bickford je prikazan kao simpatičan lik na početku da bi na kraju postao odličan villain i to je prikazano odlično. Jak lik. Burl Ives je prikazan kao villain na početku da bi na kraju postao simpatičan lik kojemu je najvažnija porodica i to je odlično prikazano. Jak lik. Ženski likovi su prikazane na isti način. Poanta je da se svi mijenjaju i to je ono što čini ovaj film velikim. Naravno, ovo je moj dojam kako sam doživio te likove. Priča o imanju, časti, porodici, zavisti na jedan originalan način. E da, muzika je apsolutno zadivljujuća. Ima trenutaka na koje sam se ježio. Wylerovi predivni kadrovi pa kada jašu. Ma, perfekcionista. http://www.youtube.com/watch?v=AQTH3a0mjR8 kad vidim da su neki westerni toliko razvikani, poput Tragača koji mi jesu dobar film i cijenim utjecaj, ali ne vidim toliku snagu u tom filmu kako svi govore. Dok jedan ovakav film, western koji je rijetko spominjan je debelo zapostavljen. Velik western, možda i najveći.
8=========-o/8==========o (9.5/10)
SpoilerShow
kad mu Lancaster kaže da je izdajica/Juda, a Dogulas mu odgovori "nisam ja Juda ovdje"
Birdman of Alcatraz (1962) - John Frankenheimer (redatelj) opet briljira. Režirao isto i gornji film kao i The Train. Ima takve cathy filmove koji su strašno zanimljivi. Zadnji Lancesterov film koji gledam nije najbolji, ali je definitivno najbolja uloga od njega. Rađen po istinitom o zatvoreniku koji je bio burtalan, ali se promijenio u zatvoru. Odličan prikaz transformacija i "morala" koji kasnije dobiva. Vidi se tu malo odvajanja od klasičnog hollywooda pošto film ima dosta mračnu i brutalnu crtu.
8========o/8==========o (8/10)
Detective Story (1951) prdzadnji Wylerov film. Dobar film noir o jednom "običnom" danu u policijskoj stanici. Douglas u glavnoj ulozi kao prljavi policajac. Nije korumpiran, ali ima neke svoje zakone uglavnom, dobar prikaz svega što prolaze detektivi u tom jednom danu sve do odlične zvršnice, totalno neočekivano. Par lijepih twistova.
8=======....o/8==========o (7.4/10)
The Big Country (1958) - zadnji Wylerov film film bi se trebao zvati velika western drama. Možda i njakompletniji western koji sam pogledao. Ma ne možda već sigurno. Jedan od najboljih karakterizacija koju sam vidio na filmu i to pregršt likova. Traje dva sata i 40 minuta. Gregory Peck glumi bogataša koji dolazi u gradić kod svoje žene, a tamo nalazi na sukob dvije obitelji. Jedna bogata, a druga siromašna. E sad, ono što je zanimljivo je ovo: Peck je prikazan kao kukavica koji se ne želi potući, ne želi koristiti pištolje, ne želi jahati konje da bi se kroz cijeli film promijenio i to je odlično prikazano. Jak lik. Charlton heston je prikazan kao grubijan, prljavi gonič koji ne preže za ničim da bi na kraju postao simpatičan i to je odlično prikazano. Jak lik. Charles Bickford je prikazan kao simpatičan lik na početku da bi na kraju postao odličan villain i to je prikazano odlično. Jak lik. Burl Ives je prikazan kao villain na početku da bi na kraju postao simpatičan lik kojemu je najvažnija porodica i to je odlično prikazano. Jak lik. Ženski likovi su prikazane na isti način. Poanta je da se svi mijenjaju i to je ono što čini ovaj film velikim. Naravno, ovo je moj dojam kako sam doživio te likove. Priča o imanju, časti, porodici, zavisti na jedan originalan način. E da, muzika je apsolutno zadivljujuća. Ima trenutaka na koje sam se ježio. Wylerovi predivni kadrovi pa kada jašu. Ma, perfekcionista. http://www.youtube.com/watch?v=AQTH3a0mjR8 kad vidim da su neki westerni toliko razvikani, poput Tragača koji mi jesu dobar film i cijenim utjecaj, ali ne vidim toliku snagu u tom filmu kako svi govore. Dok jedan ovakav film, western koji je rijetko spominjan je debelo zapostavljen. Velik western, možda i najveći.
8=========-o/8==========o (9.5/10)
"You'll Enjoy Mr. Barlow. And He'll Enjoy You!"
- john_constantine
- Posts: 27523
- Joined: 06 Oct 2006, 17:25
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Forced Vengeance (1982) - solidan akcić s Chuck Norrisom. Priča praktički ne postoji, a akcija čisto solidna. Vrijedi pogledati samo radi završne borbe i solidnih scena pucnjave. 3/5
Michel puši karu.
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Bunny Lake Is Missing - za početak bunny maratona odabrah naslov koji mi se učinio najboljim od svega planiranog. I zaista, jako dobar film s lijepom atmosferom i temom koja je intrigantna i ne previše prostituizirana.
Činjenica da se rješenje iz današnje perspektive lako prokljuvi svejedno ne umanjuje užitak.
Činjenica da se rješenje iz današnje perspektive lako prokljuvi svejedno ne umanjuje užitak.
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Weight of Chains (2010) - domaća (i stranjska) priča, dokumentarac o tome kako je bilo i kako je iz jedne drugačije perspektive od onoga na što smo navikli. teško je bilo gledati neke dijelove, osobito mučno neke druge, a sa sjetom se pogledalo ono preostalo.
evo link za zainteresirane http://www.youtube.com/watch?v=waEYQ46gH08
evo link za zainteresirane http://www.youtube.com/watch?v=waEYQ46gH08
- callac
- Posts: 7008
- Joined: 05 Feb 2009, 23:07
- Location: Rosewood
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
jes, šteta samo što ljudima čak i kada serviraš ovako jednu objektivnu stranu i dalje stoje iza svojih uvjerenja..elrania wrote:The Weight of Chains (2010) - domaća (i stranjska) priča, dokumentarac o tome kako je bilo i kako je iz jedne drugačije perspektive od onoga na što smo navikli. teško je bilo gledati neke dijelove, osobito mučno neke druge, a sa sjetom se pogledalo ono preostalo.
evo link za zainteresirane http://www.youtube.com/watch?v=waEYQ46gH08
'Cause two can keep a secret
If one of them is dead.
If one of them is dead.
- elrania
- Posts: 23132
- Joined: 04 Feb 2007, 18:13
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
podložnost propagandi je zajebana stvar.
pokušat ću svojima doma pokazati ovo, mada već vidim otpor.
pokušat ću svojima doma pokazati ovo, mada već vidim otpor.
-
- Posts: 12168
- Joined: 07 Dec 2007, 00:56
- Location: Zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Mary and Max - kako dobar crtić,puno crnog humora,morbidna atmosfera,ali i takav uspije ispast simpatičan,8/10
Crash (2004)- ovo je must watch. 9/10
Crash (2004)- ovo je must watch. 9/10
-
- Posts: 2268
- Joined: 01 Sep 2008, 14:44
- Location: Sopot
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Funeral Kings (2012) - jako zabavno, iako u njemu prepoznajem dijelove iz puno filmova, ipak je originalan na svoj način
- callac
- Posts: 7008
- Joined: 05 Feb 2009, 23:07
- Location: Rosewood
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
moram ipak i ja promjeniti mišljenje nakon što sam odgledala do kraja pa se odmah ispravljam što se tiče objektivizma.. jer kako je počelo, učinilo mi se da je konačno netko napravio stvarno nepristranu priču o tome što se događalo. na žalost, uvijek netko mora biti "veća žrtva" iako smo mi, svi mi ljudi kojima se to događalo samo marionete političkih igara..elrania wrote:podložnost propagandi je zajebana stvar.
pokušat ću svojima doma pokazati ovo, mada već vidim otpor.
'Cause two can keep a secret
If one of them is dead.
If one of them is dead.
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Pineapple Express
palo treće gledanje, film je i dalje presmiješan
Franco je genijalac
8/10
palo treće gledanje, film je i dalje presmiješan
Franco je genijalac
8/10
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
To onaj neki weed movie?? Ako je piceo sam ga 2 puta i odustp nakon 15 min