Koji ste non-horror zadnji gledali ?
- Inferno
- Posts: 2380
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
The Illusionist (2006): - vrlo atmosferičan film s jako dobrom glumačkom postavom. Začudo flashbackovi u filmu su jako dobro odrađeni i nigdje se nije ubilo gledatelja s viškom objašnjavanja i razvlačenja. Povijesno točan, čak i poučan. Kraj je fenomenalno nešto, prvo sam na sredini filma mislio tak nešto, ali usred događaja sam izgubio vjeru u to, tako da sam se na kraju jako iznenadio i oduševio. 8/10
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: 2016. SPECIJAL
ok dramicaMichel wrote:I, Daniel Blake (2016) - najnoviji film Kena Loacha. Tipična njegova drama sa kritikom društva. Glumac koji glumi Blakea je odlično iznio ulogu, film priča o Danielu Blakeu, malo starijem muškarcu koji gubi posao i sad pokušava ići na burzu i muči se sa pisanjem životopisa uz svu današnju tehnologiju i pokraj toga brine o mladoj majci dvoje djece. Film nije težak koliko treba biti, ali poruka je jasna, i drago mi je da se još uvijek snimaju ovakvi filmovi.
8=======-..o/8==========o (7.7/10)
7/10
malo ulazim u formu što se tiče filmova/serija
- Inferno
- Posts: 2380
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Idiocracy (2006):- zanimljiva i šašava komedija. Nije nešto uber smiješno ali moram priznati da mi niti na jednom dijelu nije bila dosadna. Ima dobrih fora
7 / 10
7 / 10
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Forushande (2016) - dobar pokušaj, ali Razvod je i dalje najjači Farhadi. 7/10
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Inferno
- Posts: 2380
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
CB4 (1993): -simpatična komedija, ima i izlizanih ali i smiješnih scena. Najbolja je pjesma
Straight Outta Locash
A crazy mothafucka named Gusto
I fucked ya wife, cause the bitch is a big ho
I fucked ya sister, I fucked ya cat
I would have fucked ya mom but the bitch is too fat!
When I'm in your neighborhood, you better dig a moat
Cause I'm comin to slit... ya motherfuckin throat!
Blood is drippin, I'm not slippin
Bitches panties, is what I'm rippin
Rollin faster than a motherfuckin dirt bike
Never met a piece of pussy that I didn't like
Like to eat it, like to suck it
Take a shit... in a bucket; Straight Outta Locash!!!
6 /10
Edward Škaroruki (1990): -obožavam Burtona, tako surov i atmosferičan film. 7 / 10
Evangerion shin gekijôban: Ha (2009): -super nastavak! Animacija odlična, vrlo dobra karakterizacija likova opet, baš sam se uspio povezati. Sviđa mi se "kraj". 7 / 10
Straight Outta Locash
A crazy mothafucka named Gusto
I fucked ya wife, cause the bitch is a big ho
I fucked ya sister, I fucked ya cat
I would have fucked ya mom but the bitch is too fat!
When I'm in your neighborhood, you better dig a moat
Cause I'm comin to slit... ya motherfuckin throat!
Blood is drippin, I'm not slippin
Bitches panties, is what I'm rippin
Rollin faster than a motherfuckin dirt bike
Never met a piece of pussy that I didn't like
Like to eat it, like to suck it
Take a shit... in a bucket; Straight Outta Locash!!!
6 /10
Edward Škaroruki (1990): -obožavam Burtona, tako surov i atmosferičan film. 7 / 10
Evangerion shin gekijôban: Ha (2009): -super nastavak! Animacija odlična, vrlo dobra karakterizacija likova opet, baš sam se uspio povezati. Sviđa mi se "kraj". 7 / 10
- Decadentor
- Posts: 11881
- Joined: 10 Jun 2008, 02:11
- Location: Doruchów
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Definitivno #1 anime (nisam gledao ove nove reworkane filmove vec samo seriju te film kojim se zavrsava)Inferno wrote:
Evangerion shin gekijôban: Ha (2009): -super nastavak! Animacija odlična, vrlo dobra karakterizacija likova opet, baš sam se uspio povezati. Sviđa mi se "kraj". 7 / 10
Definitivno korak dalje u animiranoj kinematografiji.
Btw jesu li izasli svi novi filmovi?
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
-
- Posts: 2392
- Joined: 22 Aug 2008, 00:28
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Guardians of the galaxy 2
Gledao jucer pretpremijeru.
Film me odusevia. Mislim da mi je cak bolji od prvog dijela.
8/10
Gledao jucer pretpremijeru.
Film me odusevia. Mislim da mi je cak bolji od prvog dijela.
8/10
- lemonzoo
- Posts: 1174
- Joined: 28 Jul 2013, 18:09
- Location: youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Zašto sam ja jedini kojem je ovo sranje?Inferno wrote:Idiocracy (2006):- zanimljiva i šašava komedija. Nije nešto uber smiješno ali moram priznati da mi niti na jednom dijelu nije bila dosadna. Ima dobrih fora
7 / 10
- Inferno
- Posts: 2380
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Her (2013): -puno očekivao, jako dobro krenilo. Nakon 40 minuta se može ugasit jer je ostatak sranje.
5 / 10
Sweet Smell of Success(1957): -must see tko nije! Jedino mi sami kraj nije na razini ostatka filma al ajd. Koja atmosfera, koji likovi! Divim se takvom mugeru
8 / 10
5 / 10
Sweet Smell of Success(1957): -must see tko nije! Jedino mi sami kraj nije na razini ostatka filma al ajd. Koja atmosfera, koji likovi! Divim se takvom mugeru
8 / 10
- Asfodel
- Posts: 15492
- Joined: 08 Dec 2007, 21:37
- Location: Chopping Mall
- Contact:
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Contratiempo - površni triler za pogledati i zaboraviti. samo forsanje radnje i twistova bez nekog dubljeg zadiranja u likove.
Death Race 2050 - hehe, suptilno je promijenjen radnjom, dosta očekivan, ali više je bilo užitka u onom ranijem retro "futurizmu". A i ovdje nema glumaca kojih je tamo bilo. Mislim da je bolje reprizirati stari, nego si dozu treš zabavice tražiti u ovome.
..i ajde da se netko slaže sa mnom za precijenjeni Her
Death Race 2050 - hehe, suptilno je promijenjen radnjom, dosta očekivan, ali više je bilo užitka u onom ranijem retro "futurizmu". A i ovdje nema glumaca kojih je tamo bilo. Mislim da je bolje reprizirati stari, nego si dozu treš zabavice tražiti u ovome.
..i ajde da se netko slaže sa mnom za precijenjeni Her
I mean, a few little tiny murders and everyone just freaks out
- Inferno
- Posts: 2380
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Ghost in the Shell(1995):-odličan anime s odličnom animacijom i još boljom pričom. Posebno mi se sviđa kako su u tako malo vremena uspjeli prikazati dosta karaktera kompleksnih likova.
8 /10
8 /10
- Inferno
- Posts: 2380
- Joined: 09 May 2015, 13:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Dial M for Murder(1954):- jako dobar krimić s fenomenalnom glumom. Glavna radnja je pomalo predvidljiva, ali kraj je stvarno fenomenalan. Inspektor je Britanac od glave do pete
7 / 10
7 / 10
- hitman_4
- Posts: 7008
- Joined: 07 Dec 2008, 15:30
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Kidnap (2017) - spoj Cobre 11 i Brzine, ugl netipično s obzirom na tematiku
5/10
5/10
- maddjuro
- Posts: 8323
- Joined: 05 Oct 2006, 17:55
- Location: zagreb
Re: Koji ste non-horror zadnji gledali ?
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales- 5/10. Ova je ocjena velikodušna. Trailer je obećavao no krajnji rezultat je bio razočaravajuć. Imali su toliko potencijala , kao recimo ti undeadovi protiv posade dutchmana , ili da su iskoristili one zlatnike iz jedinice da postanu neranjivi...no dobili smo reciklirane stvari iz prijašnjih nastavaka. Ako ovo i morate ici pogledati u kino odite neki dan kada je karta jako jeftina
I may be an idiot, but i am no fool.